Mūsu klients vienmēr prasa veidot nevis reklāmas kampaņas, bet gan atvest pacientus uz klīniku
SADARBĪBA 11 GADUS
DR. MAURIŅA KLĪNIKA
Mūsu klients vienmēr prasa veidot nevis reklāmas kampaņas, bet gan atvest pacientus uz klīniku
Piemērs Mērķis - nodrošināt kāju vēnu diagnostikas pacientu pierakstus klīnikā.
Kā tiek panākts rezultāts
1
Nosprausti mērķi
2
Izveidota stratēģija klientu piesaistei
3
Rūpīgi izveidotas un apstiprinātas kampaņas
4
Monitorings un ātras izmaiņas
Rezultāti
Izveidoti mārketinga kanāli, kas, izmantojot sociālos tīklus un piezemēšanās lapas nedēļas laikā nodrošina pacientu pieteikumus klīnikā. Vidējās viena pieteikuma izmaksas – 8-9 EUR.
Reklāmas, kuras izmantotas kampaņā
Pieteikumu skaits konsultācijām
Cik izmaksāja viena pacienta piesaiste vēnu ārstēšanai
Cik reizes reklāmas tika parādītas potenciālajiem pacientime
Pacienti, kuri tika pierakstīti vizītēm
Reklāmas, kuras izmantotas kampaņā
Potenciālo pacientu skaits, kuri tika sasniegti reklāmas kampaņas laikā
Cik izmaksāja viena pacienta piesaiste vēnu ārstēšanai
Cik reizes reklāmas tika parādītas potenciālajiem pacientiem
1
Efektīva pacientu plūsmas organizācija
Pieredze un izvēlētie instrumenti ļauj sekot līdzi klīnikas noslodzei un efektīvi palielināt vai samazināt pacientu pieteikumu skaitu.
2
Zemas izmaksas
Pateicoties pieredzei mārketinga kanālu, mērķa auditorijas un vizuālo materiālu izvēlē sasniegtas ļoti zemas viena pacienta piesaistes izmaksas.
3
Ātra ieviešana
Zināšanas un komandas pieredze ļauj īsā laikā izstrādāt un startēt klientu piesaistes kampaņas.
Uzziniet, cik izmaksās pacientu piesaiste Jūsu klīnikai
Paskaties, cik izmaksā viens pacients citiem klientiem!