Kā iepazīstināt sabiedrību ar jaunu ārstēšanas veidu un radīt pieprasījumu operācijām, pret kurām sabiedrībai ir aizspriedumi
radīt pieprasījumu
Bariatrijas operācijas
Kā iepazīstināt sabiedrību ar jaunu ārstēšanas veidu un radīt pieprasījumu operācijām, pret kurām sabiedrībai ir aizspriedumi
Piemērs Mērķis - iepazīstināt sabiedrību un radīt pieprasījumu bariatrijas operācijām
Kā tiek panākts rezultāts
1
Izveidota stratēģija
2
Informācijas izplatīšana forumos un citos medijos
3
Reklāmas kampaņas
4
Monitorings un izmaiņas
Rezultāti
Izveidoti mārketinga kanāli, kas, izmantojot sociālos tīklus un piezemēšanās lapas nedēļas laikā nodrošina pacientu pieteikumus klīnikā. Vidējās viena pieteikuma izmaksas – 15-20 EUR.
Pacientu pieteikumi mēneša laikā
Potenciālo pacientu skaits, kuri apskatīja informāciju
Cik izmaksāja viena pacienta pieteikums
Piezemēšanās lapas konvertācijas procents
Izveidoti mārketinga kanāli klientu piesaistei un Landing page ar konvertāciju 9,5%. https://tievet.lv/
1
Jaunas klīnikas veiksmes stāsts
Uzsākot jaunu projektu, finanšu risks ir īpaši svarīgs. Ideāli izveidots mārketinga kanāls ir ļāvis nodrošināt jaunas klīnikas projekta dzīvotspēju un pārējo pakalpojumu attīstību.
2
Ļoti zemas izmaksas
Pateicoties tirgus izpētei un pieredzei sasniegtas izcili zemas viena pacienta piesaistes izmaksas.
3
Ātra ieviešana
Zināšanas un komandas pieredze ļauj īsā laikā izstrādāt un startēt klientu piesaistes kampaņas.
Uzziniet, cik izmaksās pacientu piesaiste Jūsu klīnikai
Paskaties, cik izmaksā viens pacients citiem klientiem!